فرمانده انتظامی استان ایلام:

حجاب، تامین‌کننده امنیت اجتماعی پایداراست

کد خبر: 6450
16/01/07 - 12:54 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین پایه‌‌های تحقّق احکام الهی و در سایه آن، امنیت اجتماعی نهادینه‌‌سازی مسئله حجاب و عفاف است تا در پرتو آن سعادت دنیا و آخرت جامعه تامین شود. وی گفت: رعایت حجاب […]

پیراهن

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی سردار دولتی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: بی‌تردید یکی از مهم‌ترین پایه‌‌های تحقّق احکام الهی و در سایه آن، امنیت اجتماعی نهادینه‌‌سازی مسئله حجاب و عفاف است تا در پرتو آن سعادت دنیا و آخرت جامعه تامین شود.

وی گفت: رعایت حجاب اسلامی علاوه بر ایجاد آرامش روانی بین افراد جامعه موجب کاهش چشمگیر ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی خواهد شد. فرمانده انتظامی استان ایلام با برشمردن برخی کارکردهای فردی حجاب و عفاف گفت: حجاب از کارکرد اجتماعی نیز برخوردار است؛ بر تحکیم نظام خانواده می‌افزاید و از انحلال کانون مستحکم و پایدار زناشویی جلوگیری کرده و امنیت اجتماعی را فراهم می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله حجاب به عنوان راهبردی کارساز در تایید و ترویج ارزش‌های اجتماعی، تامین‌کننده امنیت اجتماعی پایدار و سعادت آدمی و منشا قرب الهی است.

دولتی با اشاره به اینکه در صورت توجه و رعایت هرچه بیشتر عفاف و پوشش در جامعه بیشتر بر غنای فرهنگی جامعه افزوده می‌شود، گفت: بروز آسیب‌های اجتماعی از تاثیرات مهم بدحجابی در جامعه است و این در حالی است که با رعایت حجاب و عفاف، جامعه و افراد آن در آرامش و امنیت به‌سر خواهند برد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم باید از رابطه حجاب و عفاف با امنیت اجتماعی آگاهی یابند و به این موضوع پی ببرند که حفظ حجاب امنیت آنان را در جامعه موجب می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ عفاف و حجاب باید در میان مردم نهادینه شود و خانواده‌ها باید پس از آگاهی از اهمیت حجاب و عفاف در جامعه، در تربیت فرزندان خود به این موضوع بیشتر توجه کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: آرامش انسان در گرو احساس امنیت عاطفی و روانی است و اگر این مهم تامین نشود انسان همواره در معرض خطر خواهد بود.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32