کد خبر: 6417
16/01/02 - 12:09 ق.ظ

امام ‌جمعه بافت با انتقاد از عدم اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور گفت: با گذشت ۱۰ سال از تصویب این قانون، دولتمردان در اجرایی شدن آن تسامح می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل ازآرمان پرس حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافت با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی و تجمع ۹ دی اظهار داشت: این فتنه‌شناسی مردم بود که ۹ دی را خلق و به اصحاب فتنه ثابت کرد که مردم هنوز بیدارند و هر فتنه‌ای در هرکجا باشد در نطفه خفه می‌کنند.

وی بیان داشت: حماسه ۹ دی ایران را قدرتمندتر از قبل کرد به‌ طوری‌ که بعد از آن جوانان آزادیخواه دنیا باقدرت ایران همراه شدند و این ایران بود که در پیروزی‌های آنها اثرگذار بود.

مهدی‌زاده تصریح کرد: غرب از حماسه ۹ دی سیلی محکمی خورده و به دنبال از بین بردن قدرت ایران در منطقه است، آن‌ هم به‌ وسیله نفوذ که یک فتنه جدید علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام ‌جمعه بافت در مورد خطر فتنه جدید ابراز داشت: فتنه جدید خطرناک‌تر از فتنه ۸۸ خواهد بود، چرا که دشمن از افرادی که در فتنه ۸۸ با رهبری زاویه پیدا کردند و یا ساکتان بودند نیرو می‌گیرد و عامل نفوذ خود قرار می‌دهد تا تمام ارزش‌های ما را نابود کند.

وی ادامه داد: حال همان ‌طور که بصیرت و پیروی از ولایت، فتنه‌گران در سال ۸۸ را شکست داد در این فتنه نیز ان‌شاء‌الله با این دو عامل دشمن را شکست می‌دهیم.

خطیب جمعه بافت با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضاخان از اجرایی نشدن قانون حجاب در کشور انتقاد کرد و گفت: اگر فرهنگ عصمت و حجاب در جامعه حاکم شود آن جامعه هرگز به جولانگاه هوس‌بازان و شهوت‌رانان تبدیل نمی‌شود.

وی بیان داشت: چنین جامعه‌ای تن به استکبار نمی‌دهد، اما‌ اگر در جامعه‌ای فحشا و بی‌بندوباری گسترش یابد، سلطه استکبار بر جان، مال و ناموس مردم بیشتر می‌شود.

مهدی‌زاده افزود: چرا با گذشت حدود ۱۰ سال از قانون عفاف و حجاب دولتمردان در اجرایی شدن آن تسامح می‌کنند، مگر غیر این است که بی‌حجابی و بی‌بندوباری هدف دشمن و ابزار جنگ نرم آمریکا است، مسئولان باید به اجرایی شدن این قانون همت گمارند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32