کد خبر: 4667
15/10/11 - 6:41 ق.ظ

دوره آموزشی «محیای محیا» با محوریت تربیت مربی عفاف و حجاب برای مدارس دخترانه مقاطع راهنمایی و دبیرستان در اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از ایکنا، علیرضا امیری نسب مسئول کارگروه عفاف و حجاب استان مرکزی، گفت: دوره آموزشی سه روزه تربیت مربی عفاف و حجاب تحت عنوان «محیای حیا» برگزارشد.

وی ادامه داد: این دوره با هدف تربیت مربی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس دخترانه مقطع راهنمایی و دبیرستان، با حضور ۱۰۰ نفر از فعالان طلاب، دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌ها و مربیان طرح امین آموزش و پرورش استان مرکزی برگزار شد. امیری‌نسب بیان کرد: دوره آموزشی «محیای حیا» با توجه به احساس نیاز به تربیت مربی جهت ترویج و آموزش مسائل مرتبط با حجاب و عفاف در استان برنامه ریزی شد طی ۳ روز در قالب کلاس، نشست‌های تخصصی با عناوین؛ عفاف‌گرایی منظر علمی و منطقی، مصداق عفاف‌گرایی و بررسی بدحجابی از نظر فردی و اجتماعی با بهرمندی از اساتید و مجریان طرح«گل پوش» خراسان رضوی برگزارشد.

مسئول کارگروه عفاف و حجاب استان مرکزی در پایان اضافه کرد: برگزیدگان این دوره که روز گذشته ۱۷ مهرماه به کار خود پایان داد، پس از کسب امتیاز لازم در آزمون‌های دوره «محیای حیا» به عنوان مربی در مدارس دخترانه راهنمایی و دبیرستان به عنوان مجری طرح «گل پوش» مشغول به فعالیت می‌شوند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32