کد خبر: 4050
15/09/14 - 11:54 ق.ظ

امام جمعه رفسنجان بر اینکه در سال تحصیلی جدید نسبت به حجاب دانشجویان نگاه ویژه‌ای وجود داشته‌باشند، تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند و دوران دفاع مقدس یادآور آن ایثارگری‌ها است.

وی بیان داشت: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای تجلیل از ایثار ایثارگران و خانواده شهدا است و آن روزها همیشه باید در اذهان ما تداعی شود.

رمضانی‌پور ادامه داد: دشمن می‌خواهد مردم در حالت انفعال باشند در حالی که اسلام و قرآن از مردم می‌خواهد، فعال باشند.

وی با اشاره به آیات قرآن افزود: در قرآن مردم به دفاع و جهاد تشویق شده‌اند و باب جهاد برای عده‌ای خاص گشوده شده‌است و این عظمت و افتخار نصیب هر کس نمی‌شود.

رمضانی‌پور بیان کرد: هفته دفاع مقدس هم زمان با آغاز مدارس است و دانش‌آموزان باید با دفاع مقدس آشنا شوند و فرهنگ ایثار و شهادت در کل جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: رزمندگان در آن دوران با سن کم کارهای بزرگی انجام دادند و ما امروز سر سفره عظمت آنها نشسته‌ایم هر یک از ما باید به وسع خودمان قدمی بر داریم و دفاع مقدس را گرامی بداریم.

رمضانی‌پور با بیان اینکه دشمن از زوایای دیگری وارد شده و از مرزهای فکری ورود پیدا کرده، خاطرنشان کرد: یک معلم می‌تواند با سخن گفتن از ارزش‌ها و خوبی‌ها تأثیر زیادی بر دانش‌آموزش بگذارد و این مهم خود یک نوع صیانت از ارزش‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید نسبت به حجاب دانشجویان نگاه ویژه‌ای وجود داشته‌باشد، بیان داشت: مسئولان دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشگاه‌ها به این امر اهتمام بورزند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32