کد خبر: 3603
15/08/20 - 6:14 ق.ظ

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز فراکسیون زنان مجلس گزارشی از آخرین وضعیت بررسی «طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب» از سوی اعضای..

به گزارش پایگاه خبری حجاب لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح موضوعات جلسه امروز (۲۸ مردادماه) فراکسیون زنان مجلس گفت: در جلسه امروز نمایندگانی از کمسیون مشترک فرهنگی و قضایی و حقوقی گزارشی از آخرین وضعیت «طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب»ارائه دادند و ایرادات وارده مورد بحث قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: «طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب» با وجود عنوان مناسب‌ اما محتوای آن نیاز به اصلاح و تکمیل دارد و باید قالب این طرح تنقیح، تجمیع، اصلاح و بروز رسانی قوانین صورت گیرد.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی قوانینی در مورد مد و لباس، رعایت عفاف در جامعه، پوشش افراد در محل‌های کار و… تصویب شده است اما به دلیل آنکه این آیین‌ نامه‌ها و مصوبه‌ها پراکنده هستند و حتی گاها با هم تناقض داشته و به روز نیستند به همین دلیل «طرح صیانت از حریم عفاف و حجاب» با حضور نمایندگانی از دولت، شورای عالی فرهنگی، مرکز پژوهش‌های مجلس، حوزه علمیه و … در دست بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32