کد خبر: 10668
18/01/28 - 12:22 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، مدل محجبه ای که برای نخستین بار در یک کمپین تبلیغاتی «سلامت و بهداشت مو» در انگلستان شرکت کرده بود در پی تهاجمات اسلام هراسان از کمپین کنار گذاشته شد. به نظر می رسد علت کنار گذاشته شدن این بانوی […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، مدل محجبه ای که برای نخستین بار در یک کمپین تبلیغاتی «سلامت و بهداشت مو» در انگلستان شرکت کرده بود در پی تهاجمات اسلام هراسان از کمپین کنار گذاشته شد.

به نظر می رسد علت کنار گذاشته شدن این بانوی مسلمان از کمپین تبلیغاتی، نوشته های «ضداسرائیلی» وی در سال ۲۰۱۴ میلادی در فضای مجازی بوده است.

آمنه خان وبلاگ نویس انگلیسی در صفحه اینستگرام خود نوشت که به دلیل گفتگوهای پیرامون این بحث از کمپین کنار خواهد رفت.

خانم خان که بیش از نیم میلیون طرفدار در فضای مجازی دارد، پیش از این در اینستگرام خود نوشته بود که از شرکت در این کمپین تبلیغاتی بسیار هیجان زده است. زیرا این کمپین حس تعلق و پذیرش را به او داده و برای بانوان مسلمانی که حجاب به سر می کنند بسیار ارزشمند است.

او در اینستاگرام در مورد تجربه خود در مراقبت از مو و استفاده از حجاب چنین نوشت: زمانی که روسریم را برمی‌دارم می‌خواهم که موهای زیبایی داشته باشم. آیا این خواسته همه نیست؟

لازم به ذکر است این بانوی مسلمان نخستین زن محجبه در انگلستان است که در یک کمپین تبلیغاتی «بهداشت مو» شرکت می کند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32