کد خبر: 10647
18/01/23 - 10:10 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” خبرگزاری رسا” ، نشر آرما کتاب “مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی” بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره “بی حجابی و بدحجابی” نوشته سینا کلهر را منتشر کرد. حیات اجتماعی ظرف مکانی تحقق سیاست‌های اجتماعی و فرهنگی است. این سیاست‌ها در همان حال […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” خبرگزاری رسا” ، نشر آرما کتاب “مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی” بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره “بی حجابی و بدحجابی” نوشته سینا کلهر را منتشر کرد.

حیات اجتماعی ظرف مکانی تحقق سیاست‌های اجتماعی و فرهنگی است. این سیاست‌ها در همان حال که از نظام ارزشی جامعه نشأت می‌گیرد در بستر حیات اجتماعی اجرایی می‌شوند. در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی تحولات نظام ارزشی، سیاست‌گذاری و سیاست‌های مرتبط باحجاب را تحت تأثیر قرار داده است. این تأثیرات معطوف به نوع سیاست‌ها و روش‌های اجرای سیاست‌ها بوده و الگویی را نشان می‌دهد که در آن متناسب با کاهش نگرش‌های مثبت به مسأله حجاب در جامعه، نوع سیاست‌ها در جهت کاهش اقدامات کنترلی و تمرکز بر سیاست‌های اقناعی تغییر کرده است.

در واقع در نتیجۀ تحولات در نظام ارزشی جامعه امکان‌های عمل قدرت سیاسی محدود گردیده و این امر محدودیت‌های اساسی را پیش‌روی مقدورات کنش نظام‌های سیاسی ایجاد می‌کند که تأثیرات آن به‌صورت مشخصی در سیاست‌های اعمالی نظام سیاسی در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است.

مسأله اصلی کتاب حاضر نشان‌دادن این تأثیرات در عرصه سیاست‌گذاری حجاب است. این کتاب می‌خواهد به این پرسش اساسی پاسخ دهد که الگوی حاکم بر تأثیرات تغییرات ارزشی جامعه ایران بر سیاست‌های حجاب در جمهوری اسلامی ایران چیست و جهت‌گیری‌های آتی آن چگونه خواهد بود.

چاپ اول کتاب مدیریت حجاب در جمهوری اسلامی؛ بازخوانی سیاست ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران درباره “بی حجابی و بدحجابی” در ۲۰۰صفحه و قطع رقعی به قیمت ۱۵۰۰۰تومان منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن ۳۲۳۵۱۷۰۹-۰۳۱ تماس، حاصل یا کتاب را به صورت آنلاین از سایت چهارسوق به آدرس http://4soooq.ir تهیه نمایید.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32