کد خبر: 8323
16/07/18 - 11:10 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” باشگاه خبرنگاران جوان ” ،مشاور کارگروه عفاف و حجاب گفت: استفاده از عکس بانوان بر روی مجلات و نشریات افزایش پیدا کرده و خطوط قرمز آرام آرام در حال محو شدن است. علی مردی، دبیر کمیته تدوین شاخصه های سنجش حجاب در ایران در گفتگو […]

نفوذ دشمن

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” باشگاه خبرنگاران جوان ” ،مشاور کارگروه عفاف و حجاب گفت: استفاده از عکس بانوان بر روی مجلات و نشریات افزایش پیدا کرده و خطوط قرمز آرام آرام در حال محو شدن است. علی مردی، دبیر کمیته تدوین شاخصه های سنجش حجاب در ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نقطه ضعف اساسی در بحث عفاف و حجاب، شناخت جنبه های مختلف آن با نگاه پژوهشی است.

وی عنوان کرد: پژوهش هایی که در حوزه عفاف و حجاب انجام می شود، نسبت به اهمیت این مساله کم است.

وی با اشاره به اینکه نه تنها در اجرا و تحلیل بلکه در تعریف پژوهش هم دچار مشکل هستیم، گفت: در پنج سال گذشته در بوجه های دولتی جمعا ۵۰ عنوان پژوهش جدی تعریف نشده است و متاسفانه حجم پژوهش نسبت به اهمیت موضوع کم است. مشاور کارگروه عفاف و حجاب در مورد کارکرد و تاثیر گذاری نشریات مکتوب در حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: مجلات اجتماعی و سبک زندگی به لحاظ نظری به موضوع عفاف و حجاب کم می پردازند. به دلیل بحث اهمیت درآمد و از دست ندادن مخاطب حتی سعی بر کم رنگ کردن این موضوع نیز دارند.

وی در مورد توجه روزنامه ها به مساله عفاف و حجاب عنوان کرد: روزنامه ها به دلیل نشر روزانه و زیر ذره بین بودن آنها قوانین را نسبت به مجلات بهتر رعایت می کنند، ولی همچنان به دلیل مباحث درآمدی استفاده از عکس بانوان حتی با رعایت حدود شرعی افزایش پیدا کرده و خطوط قرمز آرام آرام در حال محو شدن است. متاسفانه ممکن است در سال های آینده شاهد اتفاقات دیگر باشیم.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32