کد خبر: 8587
16/08/10 - 3:28 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از وبسایت «استار»، ابتهاج محمد، نخستین زن آمریکایی مسلمان است که در رقابت های المپیک با پوشش و حجاب ظاهر شده است. این بانوی شمشیرباز در حاشیه بازی های المپیک، از سیاست های پیشنهادی دونالد ترامپ درخصوص مسائل مرتبط با مهاجرت و مسلمانان به شدت انتقاد کرد. […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از وبسایت «استار»، ابتهاج محمد، نخستین زن آمریکایی مسلمان است که در رقابت های المپیک با پوشش و حجاب ظاهر شده است. این بانوی شمشیرباز در حاشیه بازی های المپیک، از سیاست های پیشنهادی دونالد ترامپ درخصوص مسائل مرتبط با مهاجرت و مسلمانان به شدت انتقاد کرد.

ابتهاج محمد گفت: « من فکر می کنم او حرف های خطرناکی می زند. او فکر نمی کند اظهاراتش تا چه حد روی افراد تاثیر منفی می گذارد. من در آمریکا به دنیا آمده ام و آنجا بزرگ شده ام. تمام خانواده من نیز در آمریکا به دنیا آمده اند و آنجا زندگی می کنند. ما هیچ وطن دیگری به جز آمریکا نداریم. ما باید کجا برویم؟» وی در ادامه اظهاراتش گفت: «امیدوارم در المپیک ریو به عنوان یک ورزشکار خوب ظاهر شوم و افتخاری دیگر برای کشورم کسب کنم تا تصویر درستی از جامعه مسلمانان به مردم کشورم نشان دهم.» ابتهاج محمد ۳۰ ساله، فارغ التحصیل دانشگاه دوک آمریکاست و در حال حاضر در نیویورک زندگی می کند.

او در انتها اظهار کرد: «تمام تلاشم این است که باورهای غلط درخصوص زنان مسلمان را از بین ببرم. می خواهم به همه نشان دهم من به عنوان یک زن مسلمان در رقابت های المپیک حضور دارم.»

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32