کد خبر: 8265
16/07/13 - 9:45 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” حوزه ” ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد با حضور در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه عنوان داشت: حجاب و عفاف در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد به عبارتی می توان گفت حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” حوزه ” ، حجت الاسلام علیمراد یوسفی راد با حضور در جمع طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان صحنه عنوان داشت: حجاب و عفاف در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد به عبارتی می توان گفت حجاب میوه عفاف و عفاف ریشه حجاب است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: حجاب و عفاف همچون دوبال پرواز بوده و منشأ آن در دین اسلام و قرآن کریم است، حجاب از باورها و اعتقادات دین نشأت گرفته است. وی افزود: جایگاه عفاف و حجاب نه تنها در دین اسلام بلکه در همه ادیان و دوره های تاریخی بسیار والا و حائز اهمیت می باشد، نقش حجاب در شکل گیری بنیان خانواده و نظام جامعه و استحکام آن در همه ادیان و مذاهب نقش مهم و غیرقابل انکار بوده است.

حجت الاسلام یوسفی راد ابراز داشت: در طول تاریخ هزینه های زیادی برای ضربه زدن به جوانان و خانواده ها از طریق بی حجابی و بی عفتی صرف شده است و زن را بهانه و ابزاری برای تزلزل جوامع اسلامی قرار داده اند. وی تصریح کرد: اقدامات دشمنان بر علیه بانوان عفیف و هدف قرار دادن عفاف و حجاب آن ها نشان از اهمیت این باور و مقوله اعتقادی دارد که مستثمران و صاحبان امپراطوری رسانه ای به دنبال تغییر سبک زندگی مردم در جوامع اسلامی هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: دشمنان اسلام با تضعیف بنیان خانواده ها از طریق زنان و بانوان می توانند جامعه را بر اساس خواست خود تغییر دهند لذا با توجه به سرمایه گذاری های کلان دشمن می توان به جایگاه والا و با اهمیت عفاف و حجاب در جامعه پی برد. وی یادآور شد: امروزه عده ای درصدد کمرنگ ساختن نقش خطیر عفاف و حجاب و بی اهمیت جلوه دادن آن در جامعه هستند تا بدینوسیله اهداف خود که همان سلطه بر افکار و عقاید مسلمانان است را تحقق بخشند.

حجت الاسلام یوسفی راد در پایان بیان داشت: زن محجبه نماد پاکی در جامعه است لذا دشمنان این نماد پاکی را سدی در برابر هجمه های خود می دانند و با طرح ریزی و ارائه استراتژی های مختلف درصدد آلوده ساختن بانوان پاکدامن به بی عفتی و بی بندوباری می باشند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32