کد خبر: 7692
16/05/11 - 4:00 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از روابط عمومی مرکز حجاب ریحانه النبی، جشن حافظان حجاب ریحانه النبی شعبه تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رییس حوزه علمیه فرحزاد، صیادی مشاور برنامه ریزی ودبیر ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در دبستان توحید تهران برگزار شد. حجت […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از روابط عمومی مرکز حجاب ریحانه النبی، جشن حافظان حجاب ریحانه النبی شعبه تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین فقیهی رییس حوزه علمیه فرحزاد، صیادی مشاور برنامه ریزی ودبیر ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی وزارت کشور در دبستان توحید تهران برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ابراهیم پور، مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س) بعد از ظهر چهارشنبه در جشن حافظان حجاب ریحانه النبی(س) که در مدرسه توحید برگزار شد با اشاره به اینکه مرکز تحقیقاتی ریحانه النبی (س) نگاهی کاربردی و تربیتی به مسأله حجاب دارد، اظهار داشت: ما تلاش داریم در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدائی نگاهی کاربردی و تربیتی به مسأله حجاب داشته باشیم.

وی ادامه داد: مرکز ریحانه النبی(س) در پایان هر سال تحصیلی جشن حافظان حجاب را برگزار می‌کند و از دانش آموزانی که حجاب خود را حفظ کرده‌اند به عنوان حجاب برتر تجلیل می‌نماید و در آیین چادر گزاری محجب به حجاب برتر می‌کند.

مدیر مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (س) با بیان اینکه چرا ما این کار را از مقطع ابتدائی آغاز می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در مقطع ابتدائی پایه اعتقادی دانش آموزان در حال شکل‌گیری است لذا با برگزاری این جشن سعی در نهادینه کردن حجاب به عنوان یک مسئله اعتقادی و دینی را داریم، در طول سال مربیانی که از سوی حوزه علمیه خواهران برای حجاب آموزش دیده‌اند به پرورش دختران در طول سال می‌پردازند.

حجت الاسلام ابراهیم پور در ادامه افزود: امسال در هفت شهر کشور جشن حافظان حجاب برگزار شد اما در سال آینده تلاش داریم این جشن در تمامی مراکز استان‌ها اجراء شود.

در پایان مراسم چادر گذاری با حضور حسینی مدیر شبکه یک، أصلانی مسؤول جامعه زنان سازمان بسیج و سلیمانی مسؤول أمور بانوان آموزش و پرورش انجام شد.

انتهای پیام/p

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32