کد خبر: 7363
16/03/01 - 12:10 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب، مستند «بی مرز با حجاب» که با رویکردی فرهنگی و ساختاری مستند، به بررسی حجاب در خارج از مرزهای کشور می پردازد، از سه شنبه ۱۱ اسفند روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.          موضوعات اصلی مستند «بی‌مرز با حجاب» تثبیت هویت اسلامی در نگاه مخاطب، تبیین […]

حجاب
به گزارش پایگاه خبری حجاب، مستند «بی مرز با حجاب» که با رویکردی فرهنگی و ساختاری مستند، به بررسی حجاب در خارج از مرزهای کشور می پردازد، از سه شنبه ۱۱ اسفند روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.
 
مستند حجاب آغاز پخش مستند «بی مرز با حجاب»

 
 
 

 موضوعات اصلی مستند «بی‌مرز با حجاب» تثبیت هویت اسلامی در نگاه مخاطب، تبیین منزلت و جایگاه زن و خانواده از نقطه نظر اسلام و تفاوت آن در غرب، بررسی چالش‌های پیش روی زنان مسلمان در غرب، ایجاد حس اعتماد به نفس در مخاطب برای تکریم داشته‌های فرهنگی و دینی خود و … است.

 

سبک زندگی اسلامی، توجه به کرامت، عزت و وظایف زن، خانواده در غرب و اشتغال زنان مورد توجه برنامه «بی مرز با حجاب» قرار گرفته است.

 

«بی مرز با حجاب» به تهیه کنندگی شیدا نیکوروین کاریست از گروه خانواده و فرهنگ که روزهای سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش می شود و بازپخش آن ساعت ۲:۴۵ بامداد روز بعد خواهد بود.

 

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32