حجت‌الاسلام علي‌اصغر حمزه شلمزاري، مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه شهركرد

تاریخ حجاب وعفاف به اندازه تاریخ بشریت است

کد خبر: 7347
16/02/29 - 1:50 ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از “ایکنا” ، نمایشگاه «صیانه تو را می‌خواند…» با موضوع حجاب وعفاف، در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد. آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مادر و خواهر دانشجوی شهید مدافع حرم، شهید احمد قاسمی،حجت‌الاسلام حمزه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد جمعی از مسئولین دانشگاه شهرکرد، رییس جهاددانشگاهی […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از “ایکنا” ، نمایشگاه «صیانه تو را می‌خواند…» با موضوع حجاب وعفاف، در دانشگاه شهرکرد افتتاح شد. آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مادر و خواهر دانشجوی شهید مدافع حرم، شهید احمد قاسمی،حجت‌الاسلام حمزه مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد جمعی از مسئولین دانشگاه شهرکرد، رییس جهاددانشگاهی استان و مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور بانوان و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر حمزه شلمزاری، مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد در این مراسم گفت: تاریخ حجاب وعفاف به اندازه تاریخ بشریت است و افزود: از زمانی که خدای تبارک و تعالی انسان را خلق کرد بحث حجاب وعفاف مطرح شد که شیطان آمد و وسوسه کرد و بر اساس وسوسه شیطان، لباس حضرت آدم(ع) کنار رفت که همین مطلب در قرآن به ما گوشزد می‌ کند که مواظب باشید به واسطه فتنه‌گری شیطان، لباس تقوای شما کنار نرود.

وی ادامه داد: تقوی، بهترین لباس است که مربوط به دل است و عفاف را ایجاد می‌‌کند و یک حجاب ظاهری داریم که این پوششی هست که هم آقایان و هم خانم‌ها باید در حد معمول و متعارفش داشته باشند.

حجت الاسلام حمزه اظهار با اشاره به نزدیک شدن ایام فاطمیه دوم گفت: بهترین الگوی حجاب و عفاف برای همه‌ی ما مخصوصا خانم‌ها، حضرت زهرای مرضیه (سلام‌الله‌علیه) است که انشا‌ءالله الگو بگیریم و رهنمون‌‌هایشان را سر لوحه زندگی خودمان قرار بدهیم. خاطرنشان می گردد نمایشگاه «صیانه تو را می‌خواند…» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان و معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شهرکرد از تاریخ ۹ تا ۱۱ اسفندماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۶ در سالن ورودی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد آماده بازدید عموم دانشجویان علاقه‌مند است.

در این نمایشگاه غرفه‌های فروش کتاب و محصولات پوششی، غرفه مشاوره، غرفه سلفی من و چادرم به همراه برنامه‌های جانبی از جمله پخش کلیپ و مستند و مسابقه حضوری کتبی با جوایز ارزنده به صورت روزانه دایر شده است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32