"آزادی آمریکایی" به استاد مسیحی نیز رحم نکرد!

یک استاد دانشگاه به دلیل حجاب تعلیق شد

کد خبر: 6168
15/12/18 - 6:44 ب.ظ

یک استاد دانشگاه مسیحی که قصد داشت به دلیل حمایت از مسلمانان و همبستگی با آنها محجبه شود،توسط مسئولان کالج، تعلیق شد.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل ازخبرگزاری «حوزه» از chicago.suntimes.com، استاد کالج ویتون آمریکا که قصد داشت برای حمایت و همبستگی از مسلمانان محجبه شود، از کار معلق شد.

وی در صفحه شخصی خود در اینترنت اعلام کرده بود که برای حمایت از مسلمانان و همبستگی به آنها در تعطیلات کریسمس حجاب به سر می کند. وی از سایر زنان، دانشجویان و اساتید خواسته بود در این حرکت به او بپیوندند، اما مسئولین دانشکده او را از کار معلق کردند.

لاریکا هاکینز، پروفسور علوم سیاسی که مسیحی بوده و از سال ۲۰۰۷ استاد دانشگاه می‌باشد، با گذاشتن تصاویر باحجاب در صفحات اجتماعی، اعلام کرده بود که می‌خواهد در تعطیلات کریسمس باحجاب در مجامع عمومی حاضر شود.

او در متن پیام خود نوشته بود: من همسایگان مسلمان خود را دوست دارم زیرا همه ما به واسطه کرامت انسانی شایسته عشق و دوستی هستیم. به علاوه اینکه همه ما به کتاب مقدس معتقدیم. و همانطور که پاپ اعظم هفته پیش گفت، هم مسلمانان و هم مسیحیان به خدای یکتا معتقد هستند، پس معبود ما نیز یکی ست.

در پی این اقدام شجاعانه پروفسور هاکینز و بیان رابطه مسیحیت و اسلام، مسئولین دانشکده ویتون باوجودی که ایشان جزء هیات رسمی دانشگاه می‌باشد،  به طور موقت و تا اطلاع ثانوی او را  برکنار کردند.

این اتفاق در حالی رخ داده است که آمریکا نه تنها ادعای آزادی بیان و دموکراسی دارد که به همین بهانه به دیگر کشورها حمله می کند! اما انگار آزادی آمریکایی، به استاد مسیحی دانشگاه نیز رحم نمی کند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32