کد خبر: 5114
15/10/31 - 10:55 ب.ظ

طه هاشمی در خصوص رعایت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: رعایت حجاب یک الزام قانونی است و همانطور که در کشور اجرا می شود باید در دانشگاه ها هم اجرا شود.

به گزاشر پایگاه خبری حجاب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید طه هاشمی شامگاه شنبه در نشست رییس دانشگاه آزاد کشور با روسای واحدها، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد افزود: تنها در یکی از واحدهای این دانشگاه، ساختمانی برای برگزاری کنسرت اجاره داده شده بود که با عوامل آن برخورد شد.

وی در خصوص رعایت عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: رعایت حجاب یک الزام قانونی است و همانطور که در کشور اجرا می شود باید در دانشگاه ها هم اجرا شود.

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: اعتقاد ما بر این است که تذکر برای رعایت حجاب در دانشگاه از طریق زور و اقدامات فیزیکی موثر نبوده و بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا این امر از سوی مشاوران و با حفظ شان دانشجویان انجام گیرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون مجوزی مبنی بر اردوی مختلط در دانشگاه آزاد صادر نشده است.

هاشمی همچنین در خصوص برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه گفت: ماده واحده ای برای قانون برگزاری کرسی های آزاداندیشی درنظر گرفته شده تا ضامن حفظ امنیت در این کرسی ها باشد.

وی افزود: هم اکنون نگاهی در دانشگاه ها حاکم است که همه تشکل ها را یکسان می داند و زمینه سازی برای فعالیت همه این تشکل ها وظیفه شرعی تلقی می شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از منتخبان دانشجویی و نمایندگان حوزه های مختلف دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری دیدگاه ها، انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32