

عضوهیئت علمی دانشکده صدا وسیما با اشاره به اینکه مد امدی اجتناب نا پذیر است که باید مدیریت شود، گفت: اگر نهاد های اقتصادی مدیریت مد را در دست نگیرند…
حسین گودرزی در گفت و گو با پایگاه خبری حجاب با اشاره به اینکه مد امری اجتماعی است، اظهار داشت : به هیچ وجه نمی تواند مد را کنار گذاشت و همواره انسان ها تحت سلایق مختلف در فضای مختلف مدهایی را می پذیرند و بعد از مدتی آن را کنار می گذارند.
عضوهیئت علمی دانشکده صدا وسیما قم با تاکید بر اهمیت مدیریت مد، افزود: نهادهای مختلف باید در کنترل مدها اقدام کند به ویژه نهاد اقتصادی که نقش این نهاد در بحث عفاف و حجاب همین مدیریت مد هاست.
وی با بیان اینکه می توان مد را به گونه ای که ارزش ها حفظ شود مدیریت کرد، خاطرنشان کرد: این که زمانی می توانیم مدی را به عنوان ارزش در جامعه ترویج بکنیم و به مدت ماندگارب تر آن را حفظ بکنیم که همسان با ارزش های دینی و اجتماعی ما باشد.
گودرزی با اشاره به اینکه اگر مد را خودمان مدیریت نکنیم طبیعتا دیگران مدیریت آن را به دست می گیرند، تصریح کرد: انسان ها لابد از پذیرش مدها هستند و مدها مثل تم هایی هستند که می آیند و می روند و مثل فصول انسان از پذیرش آن ناچار است.
عضوهیئت علمی دانشکده صدا وسیما قم با تاکید براینکه پذیرش تنوع و تغییر عاملی است که در ذات انسان وجود دارد، افزود: وجود مد امری قطعی است اما مدیریت آن می تواند با نهاد های اقتصادی و حکومتی باشد.
وی با اشاره به اینکه صدا و سیما برشی از جامعه است، تاکید کرد : افرادی که در صدا و سیما فعال هستند در مراکز و قسمت های مختلف تربیت می شوند و بعد از وارد شدن در سازمانی به نام صدا و سیما نقش فوق العاده حساس و تعریف شده ای دارند.
گودرزی با تاکید بر اینکه به هر اندازه ای که جامعه آن ها رابرای آن عرصه و سازمان آماده کند به همان اندازه نقش آفرین هستند، گفت: ماموریت سازمان صداو سیما بسیار مهم است و خیلی برای ترویج عفاف و حجاب به روش های مختلف تلاش می کند.
انتهای پیام/