کد خبر: 4011
15/09/13 - 6:11 ق.ظ

باتوجه به تاثیر بالای فضاسازی در گسترش امر به معروف، بنر فتوای امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و علمای برجسته در مورد حجاب و امر به معروف نصب..

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران، رضا پاینده از نصب بنر فتوای علما و مراجع در مورد حجاب و امر به معروف دور رینگ مسجد، داخل پاساژ و مسیرهای تردد زائران و مسافران خبر داد و گفت: این ایام باتوجه به تردد بالای زائران در مسجد نیاز به فضاسازی امر به معروف به شکل هنری داشتیم.

وی با بیان اینکه این کار به تاکید تولیت مسجد مقدس جمکران و رئیس ستاد امر به معروف انجام شده است، اظهار کرد: تمامی فتواهایی که در رابطه با حجاب و امر به معروف از سوی امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید اعلام شده بود جمع آوری و به صورت بنر چاپ شد تا افراد در مسیر تردد خود این تذکرات را مشاهده کنند.

دبیر ستاد هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: باتوجه به نظرسنجی هایی که از مسافران و زائران صورت گرفته نشان داده است که فضاسازی در امر به معروف تاثیر بیشتری نسبت به تذکرات لسانی داشته است.

وی در پایان اظهار کرد: باتوجه به نظرسنجی که از زائرین و مسافرین در این مورد گرفته شد، خانواده ها بر این اعتقاد بودند که این فضاسازی و بنرها باتوجه به اینکه هر کدام از این علما، مرجع تقلید عده ای از مردم هستند تاثیر زیادی بر روی نوجوانان و جوانان آنها داشته است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32