کد خبر: 3643
15/08/23 - 6:49 ق.ظ

امام جمعه رضوانشهر در مراسم جشن دهه کرامت رضوی گفت: همه باید زوایا و توصیه های ثامن الحج حضرت امام رضا(ع) را در سبک زندگی اسلامی به درستی الگو قرار بدهیم.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی شامگاه شنبه در این مراسم که در جمع مردم رضوانشهر واقع در مسجد علی ابن ابیطالب لوند محله این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: از کرامات این امام معصوم (ع) برای مسلمانان درس زندگی، پاکی و فضیلت است و همه باید به تاسی از امام هشتم (ع) به این شیوه زندگی پایبند باشیم.
حجت الاسلام حبیبی افزود: امام رضا (ع) حلال مشکلات همه مردم و ارادتمندان به اهل بیت(ع) می باشند و بنده با توجه به اینکه طی دوران طلبگی سالها این توفیق را داشتم تا در جوار مرقد منور رضوی کسب فیض کنم این مهم را بارها تجربه کرده ام.
وی با اشاره به تاکید ائمه معصومین (ع) در خصوص تهذیب نفس یادآور شد: چنانچه اگر فردی بخواهد دنبال معصیت و گناه برود در واقع چراغ خودش را خاموش می سازد و امیرالمومنین علی(ع) می فرمایند مهمترین توفیق یک فرد این است که مال و ثروت خود را از راه حلال بدست بیاورد.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه رعایت حجاب اسلامی را در جامعه اسلامی یک ضرورت دانست و بیان کرد: بدحجابی از اساسی ترین مشکلات جامعه محسوب می شود و افرادی که در این زمینه مسوولیت دارند باید به درستی امر به معروف و نهی از منکر کنند.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان و ایثارگران و ضمن یادآوری خاطره یکی از همرزمان شهید خود طی دوران دفاع مقدس بنام شهید رسول مهدیه گفت: شهدا و جانبازان حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و نباید زحمات و ایثارگری های آنان را فراموش کنیم.
از میلادی حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32