کد خبر: 3516
15/08/16 - 11:09 ق.ظ

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه عفاف و حجاب یکی از موضوعاتی بودکه شهدا همواره بر آن تاکید داشتند، گفت: حفظ حجاب و تقوا حفظ حرمت خون شهداست.

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان ، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه خرمدره صبح امروز، ۲۵ مرداد در جمع مردم خرمدره با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت معصومه (س) و با بیان اینکه میلاد این بانوی بزرگوار در تقویم کشور ما روز دخترنامگذاری شده است،عنوان کرد: حضرت فاطمه معصومه (س )الگویی بی بدیل برای همه بانوان جامعه ما به ویژه دختران جوان محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب و پاکدامنی از خصوصیات بارز حضرت معصومه (س )بود،عنوان کرد: رعایت حجاب از سفارشات قرآن و احادیث است و بر آن بسیار تاکید شده است.
این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به لزوم رعایت حجاب از منظرعقل،گفت: حجاب مانند شیشه عطر، گلبرگ برای گل و حصار خانه است و با مراجعه به تاریخ چند صدساله کشورهای غربی می‌بینیم که در آن زمان حجاب رعایت می‌شده است.حجاب یک امر فطری و یکی از تفاوت‌های زندگی انسان و حیوانات است.
حجت‌الاسلام حسینی در ادامه یادآور شد: حجاب یکی از ارزش‌هایی بود که شهدا همواره بر ضرورت رعایت آن تاکید داشتند و بارها این موضوع را در وصیت نامه‌های خویش عنوان کرده بودند.
وی در پایان با اشاره به وصیت‌نامه یکی از شهدای خرم‌دره به خواهرانش که گفته بود بی‌برادر بودن عیب نیست، بی‌تقوا بودن عیب است، ابراز کرد: حفظ حجاب و تقوا، حفظ حرمت خون شهداست.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32