کد خبر: 3338
15/08/06 - 7:02 ق.ظ

نویسنده و استاد دانشگاه گفت: فرهنگ و حجاب ملت ایران از طریق ماهواره مورد هجوم قرار گرفته لذا باید در مقابل هجمه های دشمن هوشیارانه عمل شود.

احترام به حجاب

به گزارش پایگاه خبری حجاب به نقل از روابط عمومی بسیج فرهنگیان خراسان جنوبی، سید هاشم میرلوحی نویسنده کتاب های « آمریکا بدون نقاب» و « یوسرائیل و زاینوکراسی » چهارشنبه شب در همایش فرشتگان خونی در بیرجند افزود: صهیونیسم جهانی به دنبال از بین بردن شالوده دین و گسترش فساد اخلاقی است.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیده طیبه واعظی و بسیج جامعه زنان در بیرجند، اظهار کرد: انسان بعد از تکامل فیزیکی پا به عرصه وجود گذاشت تا بتواند با اطاعت از خداوند به کمال و سعادت برسد.
وی با اشاره به وضعیت جامعه گذشته و حال آمریکا و گسترش فرهنگ صهیونیستی در این کشور، افزود: در گذشته در کشور آمریکا با مشروبات الکلی مبارزه می کردند که حتی این به صورت قانون در آمد و افرادی که مشروبات الکلی مصرف و یا تولید می کردند دستگیر و به زندان می انداختند.
نویسنده و استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا در سال ۱۹۱۷ میلادی قانونی را برای مبارزه، خرید، فروش، حمل و تولید مشروبات الکلی مصوب کرد گفت: حتی در این کشور اعلامیه و تظاهرات بر ضد رواج مشروبات الکلی وجود داشت و گشت ارشاد فعالیت می کرد.
میرلوحی با اشاره به اینکه افرادی با حمایت جامعه صهیونیستی و به بهانه رواج الکل شعار پرکردن خزانه دولت را می داند، عنوان کرد: شیطان صهیونیستی با رواج بی بند وباری به دنبال گسترش بی دینی، فساد، گسترش فرزندان نامشروع و تغییر سبک زندگی مردم در تمام دنیا است.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه آمریکا در منجلاب فساد و فرهنگ صهیونیستی غرق شده، افزود: آمریکا و رژیم منفور صهیونیستی می خواهد جامعه جهانی را به ابتذال بکشاند تا با ترویج فساد و بی بندوباری به اهداف شوم خود دست پیدا کند و متاسفانه این امر به کشورهای آفریقایی، اروپایی و حتی کشورهای آسیایی راه پیدا کرده است.
میرلوحی با تاکید بر اینکه صهیونیسم جهانی به دنبال از بین بردن شالوده دین است، گفت: صهیونیسم جهانی زنان غیر یهود را به عنوان کالای مشترک می داند اما این در حالی است که زنان یهودی باید خود را از نامحرم بپوشانند چرا که به دنبال این هدف هستند که فرهنگ بی حجابی را در کشورهای دنیا بخصوص مسلمان نشین رواج دهند.
وی با تاکید بر اینکه در کشور امریکا به جای مردم سالاری، شیطان سالاری حاکم است، افزود: تحقق خواسته های شیطان به وسیله شبکه های ماهواره ای و فیلم های هالیودی از خواسته های آمریکا است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32