کد خبر: 10973
18/03/11 - 11:09 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل ازخبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام سید داوود موسوی، در دیدار جمعی از خواهران مبلغه این شهرستان به سخنان مهم مقام معظم رهبری در تبیین مسائل حوزه فرهنگی اجتماعی زنان اشاره کرد و گفت: ایشان در این خصوص به مسائل مهمی از جمله الگوی انحرافی زن غربی برهنگی […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل ازخبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام سید داوود موسوی، در دیدار جمعی از خواهران مبلغه این شهرستان به سخنان مهم مقام معظم رهبری در تبیین مسائل حوزه فرهنگی اجتماعی زنان اشاره کرد و گفت: ایشان در این خصوص به مسائل مهمی از جمله الگوی انحرافی زن غربی برهنگی و التذاذ مردان اشاره کرد که پرداختن به این گونه مسائل بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که زن در اسلام کرامت دارد، خاطرنشان کرد: زن در دین مبین اسلام موجب آرامش مرد و خانواده و همچنین مظهر حجاب است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که لطافت، رقت قلب و آمادگی برای دریافت نور الهی از ویژگی‌های زن اسلامی است، تصریح کرد: زن غربی مظهر ولنگاری و بی‌بندوباری است و عدالت جنسیتی در غرب خالی از واقعیت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این چه عدالتی است که بیشترین تجاوز، آزار جنسی و بی‌عدالتی علیه زنان در غرب صورت می‌گیرد، بیان داشت: امروز جایگاه زن در دنیای غرب به پایین حد ممکن تنزل پیدا کرده است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که ادبیات حجاب اجباری که در زبان بعضی خواص نیز جاری شده افتادن در برنامه دشمن است، ادامه داد: امام امت چون کوه در موضوع حجاب ایستاده و محکم فرمودند حجاب باید در سطح اجتماع وجود داشته باشد.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که اکنون نظام اسلامی با درون منازل و نوع رفتار کاری ندارد، افزود: اما آنچه که در جامعه در ملا عام انجام می‌شود تعلیم عمومی بوده و حکومت باید جلوی حرام علنی را بگیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: اینکه برخی برای ایجاد میل غلط و انحرافی به دنبال دور زدن اسلام هستند کار غلطی هست و باید جلوی هرگونه انحراف از سیاست اسلامی گرفته شود.

امام جمعه محمود محمود آباد با تأکید براین که ولنگاری و اسیر دست بسته غربی بودن آزادی نیست، بیان داشت: دشمنان از چند ماه قبل در اتاق فکرشان نشستند و گفتند در اسفندماه کار نظام تمام است اما ملت در ۲۲ بهمن جواب آنها را دادند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که اسلام به زن کرامت و ارزش والایی بخشید، ادامه داد: اسلام با تکریم و تعظیم شخصیت زنان الگوهای شایسته و نمونه ای را برای زنان به مانند حضرت زهرا(س) معرفی کرد تا آنجا که پیامبر اسلام نهایت ادب و احترام را به شخصیت والای حضرت زهرا داشت.

وی به نقش و میزان اثرگذاری زنان بر روند اجتماع اشاره و تصریح کرد: نقشی که زن در ساختن مرد دارد بیشتر از نقشی است که مرد در ساختن تاریخ دارد و نمونه والای آن مادران شهدا هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که قرآن برای حجاب و پوشش مناسب اسلامی، آثار معنوی و نقش اجتماعی خاصی را بیان می‌کند که نمونه آن در مسأله امنیت و تقوا است، اضافه کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) چادر را به‌عنوان یکی از اقلام نوزده‌گانه ضروری جهیزیه برای دخترش حضرت فاطمه‌‏زهرا(س) قرار داد.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32