کد خبر: 10780
18/02/19 - 10:52 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، مهنا بابایی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت ، در همایش بزرگ حجاب و عفاف و تجلیل از مادران فاطمی، اظهار کرد: حجاب مظهر پاکی و زیبایی و سرچشمه کمال است که باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) ، مهنا بابایی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت ، در همایش بزرگ حجاب و عفاف و تجلیل از مادران فاطمی، اظهار کرد: حجاب مظهر پاکی و زیبایی و سرچشمه کمال است که باعث تحکیم بنیان خانواده و ایجاد آرامش و امنیت در جامعه می شود.

وی حضرت فاطمه(س) را به عنوان برترین الگوی شایسته برای زنان و دختران معرفی کرد و گفت: دختران و زنان ایرانی باید آن حضرت را الگوی شاخص و سرمشق خود در همه زمینه ها قرار دهند.

این مقام مسئول هدف از برگزاری همایش حجاب و عفاف را توسعه و ترویج این فرهنگ اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه، صیانت از حقوق شهروندی، دفاع از حریم خانواده و آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی عفاف و حجاب عنوان کرد.

حجاب و عفاف به صورت غیرمستقیم در جامعه فرهنگ سازی شود

بابایی مقدم تاکید کرد: برای ریشه کن کردن بدحجابی و درونی سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید حجاب و عفاف به صورت غیرمستقیم در جامعه فرهنگ سازی شود و همه دستگاه های فرهنگی از طریق برنامه های مختلفی در این امر مهم ایفای نقش کنند.

وی تصریح کرد: امروز حریم خانواده، زن، حجاب و عفاف مورد هجمه شدید دشمنان اسلام و نظام قرار گرفته است و لذا همه ما به ویژه زنان با ایمان و مقید جامعه اسلامی باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

رئیس ارشاد اسلامی شفت با بیان اینکه حجاب و عفاف دختران و زنان ما را در جامعه در حصار امن قرار می دهد، خاطرنشان کرد: باید عفاف و حجاب فاطمی در جامعه اسلامی رعایت شود.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32