کد خبر: 10763
18/02/18 - 10:01 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از خبرگزاری «حوزه» ،حجت الاسلام محمد سوری در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «حریم ریحانه» شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از ارزش ها و تاکیدات دین مبین اسلام و قرآن است، گفت: رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان موجب […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از خبرگزاری «حوزه» ،حجت الاسلام محمد سوری در مراسم افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب با عنوان «حریم ریحانه» شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه عفاف و حجاب از ارزش ها و تاکیدات دین مبین اسلام و قرآن است، گفت: رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان موجب سلامت و امنیت اخلاقی اجتماعی جامعه خواهد شد .

وی با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب در مقابل نگاه نامحرمان همانند دژی محکم برای امنیت فردی و اجتماعی بانوان به شمار می رود اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف باید از همان سال های کودکی برای فرزندان نهادینه شود و در این زمینه خانواده ها باید الگوی مناسبی از فرهنگ حجاب و عفاف باشند .

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حجاب از ضروری ترین و مهمترین بنیان های اصلی استحکام خانواده ها به شمار می رود، خاطر نشان کرد: صیانت از حریم عفاف و حجاب برای مقابله با توطئه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن ضروری است .

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه دشمنان اسلام با تضعیف عقاید اعتقادی و اخلاقی در بین بانوان به دنبال، کمرنگ کردن حریم عفاف و حجاب در جوامع اسلامی هستند، گفت: مبلغان و طلاب، معلمان و خانوده ها باید در این زمبینه دختران جوان جامعه را نسبت به اهداف دشمن آگاه نمایند و در خصوص برکات حجاب و عفاف در جامعه به روشنگری بپردازند .

وی با اشاره به اینکه برای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه باید برنامه های بصیرتی برای دانش آموزان برگزار شود، افزود: مهمترین ثمره حجاب و عفاف در جامعه امنیت اخلاقی و آرامش روحی و روانی خانواده است .

امام جمعه پلدختر در پایان با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) الگوی والایی برای رعایت فرهنگ عفاف و حجاب برای بانوان هستند، بیان داشت: دانش آموزان و دختران جوان با مطالعه و تحقیق در سیره زندگانی بزرگ بانوی اسلام به نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه بپردازند.

انتهای پیام /

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32