کد خبر: 10560
18/01/09 - 10:45 ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ایکنا” ، بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه ، با اشاره به ۱۷ دی‌ماه روز کشف حجاب و عفاف با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ و رعایت عفاف و حجاب، گفت: این امر مسئله‌ای است که دین اسلام، قرآن و روایات برآن […]

به گزارش پایگاه خبری حجاب ؛ به نقل از ” ایکنا” ، بتول محمدی، رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه ، با اشاره به ۱۷ دی‌ماه روز کشف حجاب و عفاف با اشاره به اهمیت و ضرورت حفظ و رعایت عفاف و حجاب، گفت: این امر مسئله‌ای است که دین اسلام، قرآن و روایات برآن تأکید دارند و در چهارچوب‌های خاص مورد تبیین قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه حجاب نماد تعهد به مکتب فاطمی است، اظهار کرد: حجاب نماد مبارزه علیه استکبار در راه اثبات ارزش و صلابت حجاب در ایران است.

محمدی تصریح کرد: مسئله حجاب و عفاف از اموری است که در سایر ادیان مورد تأکید است و آن را یک امر دینی و عقیدتی می‌دانیم.
رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه افزود: حجاب در اصل منبع بازداری و تفاوت بین ظاهر و باطن است و این تأثیر ظاهر بر باطن و باطن بر ظاهر از ویژگی‌های عمومی انسان است.
وی عنوان کرد: حجاب نمادی‌ترین مصادق اسلامی و عقیده‌مندی مردم مسلمان و متعهد به آئین جاودان الهی رسول اکرم(ص) است.

محمدی گفت: رعایت مؤلفه‌های حجاب و عفاف باعث خواهد شد تا بانوان و دختران در عرصه اجتماع و محیط کار حضوری مثبت داشته باشند و این امر دقیقاً اوج هراس استکبار از حجاب در جامعه است.

رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان کرمانشاه اظهار کرد: بانوان و دختران ایران باید با الگوگیری از حجاب فاطمی مانع رسیدن دشمنان به مقاصد پلیدشان باشند و این امر موجب یأس دشمنان است.

انتهای پیام/

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه های اجتماعی

     
           

آخرین اخبار

خوراک حجاب نیوز

اگر میخواهید مطالب حجاب نیوز را از دست ندهید، مشترک خوراک حجاب نیوز شوید!

feed32